15 grudnia 2016

Zapowiedź - "Wracaj do domu"

Skończyłam publikować Gonitwę. Uznaję to za zakończenie kolejnego etapu mojej przygody z pisaniem. Połączenie moich dwóch pasji - książek i koni - mam nadzieję, że się sprawdziło.

A więc czas na zapowiedź kolejnych powieści.
O Basiście już wiecie, choć pewnie jego opis i tak ulegnie zmianie. Nie spodziewam się, że zdążę go spisać przez najbliższe pół roku, więc przejdźmy do książki, która do tej pory nie miała tytułu i jest o wiele krótsza.
Wracaj do domu - tak nazwałam ową powieść.
Nadzieja, że do tej pory będę miała ją choć w połowie, poszła się kochać. Mam ledwo 3/10. Na szczęście jedynym przeciwnikiem jest czas, który ostatnio trochę wymyka mi się z rąk.

Opis:
Fabian po trzech ciężkich latach opuszcza więzienne mury. W swoim dawnym domu, pod opieką starszej siostry chce zaznać trochę spokoju. Niestety jego powrót do rodzinnej wsi nie został przez wszystkich dobrze przyjęty, o czym dowiaduje się jeszcze tego samego dnia.
Winnych trzeba ukarać, a że cała odpowiedzialność spada na jedną osobę, to już zupełnie inna sprawa.

3 komentarze:

  1. Tajemniczo :) I chyba nawet trochę groźnie ;) Super - nie mogę się doczekać 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, no i za co siedzi się aż trzy lata, na pewno za niewinność:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się opis. Na pewno przeczytam, ale poczekam na całość. Życzę powodzenia w pisaniu i dużo, dużo czasu. Trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń