5 stycznia 2017

Wracaj do domu - skończone!


Jak się można było spodziewać, widmo mojej pierwszej sesji, stąpającej mi po piętach, natchnęło mnie do pisania. A jakże. Jeśli tak ma się dziać zawsze, czeka mnie owocne w powieści pięć lat. Chyba, że wcześniej czegoś nie zdam. Wtedy wena zniknie wraz z sesjami.
W przerwie, która miała mi służyć do nauki, skończyłam pisać Wracaj Do Domu. Jest to radosna nowina dla Was i trochę mniej przyjemna dla mnie, bo sesja czyha, a ja jestem nadal w czarnej... wiecie. A i zamiast robić zadania na kompozycję, kreślę sobie takie oto drzwi jak widać wyżej. Chociaż są zgodne z moim tematem studiów, tak? Mam projektować meble? Wuala! Ktoś chce zamówić owo cudo? Projekt za jedyne... Tak. Odbiegam od tematu.
A więc dnia 18.01.16 pojawi się pierwszy rozdział WDD i równocześnie będzie wydany ebook na beezar. Podobnie jak w przypadku Gonitwy, ci którzy nie chcą czekać, mogą kupić, ci którzy zechcą poczekać, dostaną jeden rozdział na tydzień. Koszt ebooka to 8zł - naprawdę zachęcam, warto przeczytać tą historię za jednym zamachem, a i wsparciem nie pogardzę :)

PS. Opis powieści i wszelkie inne informacje są dostępne w zakładce "Opowiadania".

Pozdrawiam serdecznie,
Kyna

3 komentarze:

  1. Cieszę się ,że wstawiasz na beezar ,będę miała co poczytać.To idealna opcja dla mnie.Niech wena Cię nie opuszcza w tym Nowym Roku abyś mogła stworzyć wiele ciekawych opowieści.Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym jak fajnie wyszło z Gonitwą, chyba już niemal ze wszystkimi moimi opowieściami będę robić w ten sposób, skoro i tak jestem zmuszona przed jakąkolwiek publikacją napisać całość.
      Że tak powiem, dla każdego coś dobrego, a i ja przy tym, nie ukrywajmy, mogę trochę zarobić. Co nie jest majątkiem, ale daje kopa do postarania się bardziej :)
      Dziękuję za wenę :) Przyda się nie tylko przed egzaminami.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Na pewno kupię 😀Bardzo się cieszę że skończyłaś następne opowiadanie choć mam nadzieję że starczy Ci też czasu na naukę do sesji 😉 Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok 😀

    OdpowiedzUsuń