17 lutego 2017

Pytania do Was

Pierwsze pytanie jest dość nietypowe.
Jest wśród Was ktoś, kto ma szczegółowe informacje o HIV? Chodzi na przykład o leczenie. Jakie leki się przyjmuje, co jaki czas, jaki mogą mieć wpływ na zdrowie... Między innymi.
Przejrzałam już wiele stron na ten temat, ale to nadal jest według mnie za mało. Jednak jeśli macie jakieś wartościowe linki, to nie pogardzę. A osobę, która zechce porozmawiać, osobiście wyściskam (jeśli będzie chciała). xD
Dla osób, które chciałby mi pomóc, podaję maila - kaseko1111@onet.pl

Myślę, że należy Wam się informacja po co mi to. Otóż temat HIV będzie jednym ze składowych tekstu, który teraz tworzę. Nie będzie to najważniejszy temat, ale pojawi się i chcę, by był dopracowany.

Drugie pytanie jest do osób, które nie są na bakier z językiem polskim. :)
Chciałby ktoś z Was zostać moją Betą?
Muszę uprzedzić, że nie mam teraz tekstu, który chcę opublikować. I nie jestem pewna kiedy będę miała. Jak już wspomniałam, pracuję teraz nad czymś, ale chcę to na tyle dopieścić, że z pewnością zajmie to sporo czasu.
Zależy mi na osobie, która znajdzie nie tylko błędy językowe, ale i logiczne.
Chętnych proszę o zgłoszenie się na maila (kaseko1111@onet.pl). Napiszcie też trochę o sobie - to, co uważacie za słuszne. Wyślę Wam wtedy rozdział do poprawy, a później zdecyduję czy będziemy współpracować.

Przypominam, aby w mailu wpisać temat, żebym łatwiej odróżniła Was od spamu. :)

Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz: