2 kwietnia 2017

Informacja z okazji po-dnia (stwarzam słowowa...)

Wybaczcie za wczoraj, ale... nie oszukałam Was. xD

Aktualnie mam napisane tyle, ile widzicie na "dowodzie" (tak, chodzi o ilość słów).
Tak jak we Wracaj do domu pojawi się dziesięć rozdziałów. Tym razem będę skakać w czasie i nie liczcie na dokładną relację z ich życia. To nie w moim stylu. Nawet jeśli ta historia nadawałaby się na tasiemiec, ja po prostu nie potrafię ich tworzyć. Mimo to postaram się wyjaśnić wszelkie wątpliwości, a na koniec nie dodawać nowych, nierozwiązanych.

Tytuł będzie brzmiał "Wróć do domu"

Dodam jeszcze dwie ciekawostki:
1* Większość tekstu będzie z perspektywy Kamila - chciałam całość, ale jednak Fabian musi mieć swój udział.
2* Nie znajdziecie tam graficznych opisów seksu -  będzie tylko to, co jest potrzebne dla zrozumienia danych relacji. Nic więcej.

To zaledwie zapowiedź i gdyby nie pomysł z pierwszym kwietnia, nie wiedzielibyście. :) Standardowo nie mam pojęcia kiedy skończę. Jak będę w stanie określić dokładną datę wydania, dam Wam znać.

A na razie trzymajcie kciuki. Pozdrawiam serdecznie!
I przepraszam za wczoraj :)



1 komentarz:

  1. przecież powiedziałaś prawdę! pisz spokojnie, wierni fani poczekają

    OdpowiedzUsuń