16 lipca 2016

Gonitwa w całości


Witajcie :)
Chciałabym umożliwić Wam ściągnięcie Gonitwy w całości za drobną opłatą 6,99 zł.



Jeśli ktoś będzie chciał zakupić ebooka inaczej, niż przez beezar, piszcie na mojego maila. Podam odpowiednie dane, żebyście mogli wnieść opłatę, a ja Wam wyślę PDF, MOBI albo EPUB Gonitwy (w zależności co będziecie chcieć). W tym przypadku, żeby nie męczyć się z groszami, ebook będzie kosztował 6 zł.
kaseko1111@onet.pl

Z racji tego, że niektórzy będą "do przodu", zrobiłam dodatkową stronę, gdzie będziecie mogli komentować (zachęcam! :3), jednocześnie nie spoilerując innym. Znajdziecie ją w menu głównym (na górze strony) pod nazwą "Komentarze Ebook".

To chyba wszystko.
W razie jakichkolwiek pytań (co tak tanio? co tak drogo?), piszcie :)


6 komentarzy:

  1. Super, że udostępniłaś tekst do sprzedaży. Już kupiłam i mam nadzieję, że w najbliższym czasie przeczytam. :)
    Pozdrawiam i weny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Daj znać jak przeczytasz :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Jak miło widzieć, że coraz więcej ludzi wydaje. :D Aż mam nadzieję na jakiś porządny portal self-publishingowy, który nie zabiera połowy z zarobku. ;)

    W wolnej chwili na pewno kupię i wesprę, bo siedem złotych to żaden majątek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że beezar jest rozsądne w tej kwestii. Zabiera połowę, ale inaczej by się nie utrzymało. Niestety nie ma nas, autorów tak wielu i nie ma dużego grona czytelników, którzy mogliby nakręcić sprzedaż. I jedna strona (portal) i druga (autorzy) powinna się o to starać.
      Z czasem może wyjść z tego coś fajnego :)

      Usuń
    2. Z tego co wiem, to Amazon jest dla autorów zagranicznych fajną opcją, pobiera jakieś 30% zarobku (chyba) i jest prosty w obsłudze. No i wiadomo Amazon=marka. Wciąż liczę na to, że w końcu otworzą swój oddział w Polsce. ;)

      Usuń